Uncategorized

Թռչող տան արկածները

գդղւըսգհւղյդգսԿար-չկար մի տղա և աղջիկ կար: Այդ աղջկա անունը Ջայա էր, իսկ տղաինը Զայա էր Ջայան մտածում էր  <<ես ուզում եմ, որ իմ տունը լինի ջրհորի վրա>> և նա ասում է.

-Ես ուզում եմ Զայա, որ մեր տունը լինի ջրհորի վրա:

-Լավ:

Եվ նրանք ճանփորդում են գնում են գնում և տեսնում են  տղա:

-Բարև ձեզ ես Էլեն եմ, իսկ նա իմ ընկերուհիները Մարին և Էվելիանան:

-Բարև ձեզ երեխաներ:

-Մենք  կարող եմ ձեզ հետ գալ:

-Ոչ:

-Ինչու:

-Որովհետև դուք ամբողջ ճանապարհին կխոս էք:

-Չենք խոսի խնդրում եմ մենք մարդկանց օգնում եմ հասնել իր նպատակներին:

-Լավ:

Եվ նրանք գնում են ճանփորդելու ճանապարհին նրանք հանդիպում  մի շնիկի և Էվելինան ասում է.

-Կարող է այս շնիկը մեզ հետ գալ:

-Ոչ:

-Ինչու:

-Որովհետև նա ամբողջ ճանապարհին կհաչա:

-Չի հաչա խնդրում ենք:

-Լավ:

-Եվ նրանք շարունակում են ճանապարհը:

Եվ արդեն մթնեց Մարին առաջարկեց.

-Եկեք տան մեջ քնենք և առավոտյան կշարունակենք:

-Լավ եկեք:

Եվ նրանք իջեցնում են այդ տունը և քնում առավոտյան արթնանում և շուտ ճանապարհ ընկնում շունը մնում է տան մեջ իսկ մնացածը փորձում էին բարձրացնել տունը.

-Վերջ բարձրացրեցինք – ասաց Էլենը:

և շարունակեցին իրենց ճանապարհը  նրանք տեսնում են մի մեծ շատ-շատ մեծ տուն մտնում են ներս և ասում.

-Բարև, ձեզ:

-Բարև:

-Ինչպես է ձեր անունը:

-Իմ անունը Տեռո է, իսկ ձերը:

-Ես Էլեն եմ:

-Ես Էվելինան:

-Ես էլ Մարին:

-Ես Ջայան եմ:

-Ես Զայան:

-Եկեք ձեզ հյուրասիրեմ:

-Ոչ շնորհակալ ենք մենք, շտապում ենք:

-Լավ ձեզ բարի ճանապարհ:

-Շնորհակալ ենք:

Եվ նրանք այդ տունը տարան ջրհորի մոտ և Ջայաի երազանքը կատարվեց:

Leave a comment